Snackar i nattmössan

Ja, somnar man 9.15 så kan man vakna vid denna tiden, 2.06, och vara pigg. Attans.. Och så arg jag blir på mig själv, sova bort kvalitetstid med min sambo bara sådär, skäms !
 
I vilket fall så red jag Sunnie igår och vi red i skogen. Vi följer det där schemat till punkt och pricka, även om det ibland kan vara svårt att veta om vi rider exakt 200 m åt gången i trav. Kanske skulle göra riktiga märkningar så jag kan vara mer exakt ? Eller vad dum jag är, det måste ju finnas någon app att ladda ner, det får jag pröva tills imorgon.
Annars så kändes Sunnie fin trots blåsten och var bara lite spänd inne i skogen. Jag som trodde att hon skulle vara högt och lågt eftersom hon inte vart i skogen på mågra månader men hon skötte sig bra.
 
Nu hoppas jag kunna somna om utan problem och få sova ända tills klockan ringer imorgon. Då ska jag till dagis och jobba igen, ekorrhjulet går runt och runt..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0