Tisdag

Hej på er ! 
 
Tisdag är inte min favoritdag, även om denna dagen har flutit på smärtfritt. 
Jobb på dagis 8-17 och sen åkte jag till Nossebro för att hämta ut ett paket från Börjes. Jag beställde grejer därifrån för 3 veckor sen, för 2 veckor sen fick jag ett mail att mina paket var skickade. Men sen dess så har det vart en jädra förvirring om paketen ens var skickade från lagret och jag fick aldrig mina paket. Idag fick jag ett av dom, det andra är tydligen i Örebro och vänder. Nästa gång åker jag till Börjes i Kungsbacka och handlar istället, aldrig mer beställer jag från Börjes !
 
Jag red Sunnie enligt schemat på grusvägen och när jag mockat klart stallet så fortsatte jag plocka i sadelkammaren. Sen bjöd mamma på supergod kvällsmat och nu har jag och Tompa precis landat här hemma. Kanske att vi hinner 45 minuters mys innan vu måste sova. Ibland är det tråkigt att vara vuxen och ha måsten..
 
 
 
 
Sunnie i sitt nya regntäcke.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Äntligen! Ibland tar det tid! ursch o fy men åker du till Börjes så får du inte glömma mig, jag vill med! =)) kram

Svar: Ja, 3 veckor är väl lite väl.. ja men vi får åka dit någon gång ! :)
Emelie Svensson

2014-10-01 @ 07:31:33
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0