Torsdag

Trots att jag sov 9 timmar inatt så vaknade jag upp och kände att jag är på väg att bli sjuk, igen.. Men jag stoppade i mig en ipren och åkte till mitt stall för att släppa ut hästarna. Dom går fortfarande i den lilla hagen och fick sitt morgonhö ute.
 
Sen åkte jag vidare till Johannas stall och red Obama. Han skötte sig lika bra idag och vi travade några varv. Han har kommit på det där med ridning nu och tycker det är väldigt kul.
 
Efter det åkte jag tillbaka till mitt stall och bytte översta tråden i den stora hagen. Jag hann så långt som en långsida och en kortsida, resten får jag ta imorgon kväll eller i helgen. För övrigt så älskar jag trasslet som ofta blir när jag ska byta tråd:
 
 
 
Nu har jag ätit lunch som bestog av nudlar och schnitzel (så otroligt glamouröst) och nu ska jag ta bilen hem till Giesela för att hoppa Xantippa. 
När jag är färdig där så ska jag bara snabbt hem och byta om för att åka på kalas hos Emelie. Förhoppningsvis får jag lite kvalitetstid med Tompa ikväll, som visserligen lär somna direkt eftersom han gick upp 02.45 imorse.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0