Drängarna

Det är lördag idag vilket är lika med fest. En kompis fyller 25 och Drängarna kommer och spelar, kvällen lär bli awesome ! Vi är på väg dit nu, lite sena som vanligt, hehe. 
 
Stallet gjorde vi förut idag och mamma och Johan tar insläppet, tack !
Sunnie har vart lite ledsen det sista för att Pyret (en ponny jag lånar tills Platina och fölis kommer hem) får äta betfor och kornkross men Sunnie bara får slicksten. Då var Tompa så gullig att han köpte pellets till Sunnie så nu är hon lycklig igen. Hon är nästan för mänsklig ibland den där hästen. Men vad jag älskar henne <3
 
Hoppas ni har det bra resten av er lördag. Jag ska spendera min med mitt hjärta och vänner :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0