Duff är till salu !

Nu är allt bestämt och färdigplanerat !
Det betyder tyvärr att min fina Duff är till salu. Hade jag haft plats i stallet hade jag haft kvar honom resten av hans liv, han är ju så mysig och en otroligt speciell häst. Men tyvärr så kan man inte samla på hästar och nu när det är en ny/a häst/ar påväg in i stallet så måste jag prioritera. Sunnie kommer jag aldrig i hela mitt liv sälja och då faller beslutet på Duff.
Förhoppningsvis hittar jag ett bra hem till honom där han får stanna länge och trivs bra.
 
Vet ni någon som behöver en sällskapshäst, ridhäst eller letar efter en bästa vän ? Be dom höra av sig !
 
Tryck HÄR för att komma till annonsen !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0