En häst mindre

Nu är det på riktigt. Duff går nu i sin nya hage med sin nya kompis långt här ifrån. Jag har nog ändå inte förstått det riktigt..
Nu kan jag inte skydda honom längre. Man själv tycker väl alltid att man tar hand om sina hästar bäst, är det inte lite så ? Nu kan jag bara hoppas att dom förstår honom och tar hand om honom på bästa sätt..
 
Usch, med lite eftertanke så ska jag nog inte syssla med uppfödning och försäljning, mitt hjärta är alldeles för blödigt för det ! Nu får det vara bra med att sälja hästar för ett bra tag framöver.
 
Nu ska jag hoppa i vanliga kläder och åka in mot Vara. Förhoppningsvis är vi hemma snart igen så jag får vila upp mig. Jag mår fortfarande inte bra och den här dagen har vart lång och känslomässigt jobbig.
 
 
 
 
 
Sista bilderna någonsin på mig och Duff ihop, tagna av Evelin. Snyft !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Falk

😔🐴❤️ fina duff..

2015-04-17 @ 18:37:50
URL: http://susannafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0