God morgon

 
 
Jag har precis ätit frukost. Lättkvarg med myyycket hallon och knäckebröd med gurka. Jag gillar egentligen inte alls kvarg men jag känner att jag vill lära mig att äta nyttigare och täcker man kvargen med hallon så funkar det, haha ! Mätt är jag i alla fall.
 
Om en liten stund ska vi åka och spela badminton med släkt och vänner i Vara. Sen ska resten av dagen bara gå åt till sambomys här hemma. Otroligt skönt då vi bara har flängt runt i många av Sveriges kommuner under påskledigheten.
 
Gårdagen var vi faktiskt också på hemmaplan fast hemma hos mamma och pysslade om bilarna. Vinterfälgarna tvättades och ställdes in, bromsarna på Imprezan motionerades och vi tvättade mammas bil som tack för lånet. Det var underbart väder och bilfix är alltid lika kul.
 
 
 
Nu ska jag plocka i ordning lite här hemma innan vi åker. Kika in här under dagen för att se bilderna från hoppningen med Tessie och en närmare förklaring till varför jag åkte av ! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0