Milen

Phu ! 
Jag har sagt innan att jag har fruktansvärt dålig kondis. Det har ju inte ändrats till det bättre av att ligga på soffan och ta bilen överallt om man säger så, hehe.
 
Så idag tog jag och Tompa oss i kragen och cyklade till stallet, vilket är en mil tur och retur, för insläpp och mockning. Eller ja, Tompa har cyklat dom senaste dagarna men för mig var det premiär för i år. Och fy fan vad jobbigt det var ! Visserligen blev det jobbigare av att jag hade punka på ditvägen, hemvägen var inte så farligt. Men trots att det är jobbigt och man blir trött i kroppen så känns det så jäkla bra efteråt !
Förhoppningsvis blir det många fler cykelturer till stallet framöver. Ska jag nå mina förväntningar i framtiden så måste jag ju börja någonstans.
 
Nu ska jag stretcha (annars kommer jag inte kunna gå imorgon, haha !) och sen hoppa in i duschen. Imorgon jobbar jag 6-14 och eftersom det ska regna hela dagen så ska jag faktiskt tillåta mig själv att äta glass och kolla på Geordie Shore efter jobbet. Lite myspys för mig själv sådär, det känns behövligt efter en helg med full rulle.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0