Schizofreni ?

Hej på er !
 
Man kan minst sagt säga att mitt humör har ändrats under dagen. Från nere till glad till superglad till fundersam till analyserande och sen återigen till glad. Jag skulle kunna kalla mig själv schizofren och komma undan med det, haha ! 
 
Det är bara det att jag har en väldigt pirrig, spännande och rolig grej att berätta för er framöver (om allt går som det ska vill säga och det är knappt så jag vågar hoppas på det längre tyvärr). Det kommer dröja ett tag till innan jag kan skriva ut det här men jag kan säga såhär: jag sög på kolbiten ett tag och kände att den inte smakade alls gott, så jag bytte ut den till en karamell och har efter mycket funderande kommit fram till den bästa lösningen (med mycket hjälp <3). Framtiden är väldigt spännande, en aning oplanerad för mitt planeringsgalna psyke kanske, men väldigt spännande !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0