Torsdag

Hej på er !
 
Igår kunde jag gå runt i linne på jobbet och dessutom få lite färg, idag gick jag i min tjockaste vinterjacka. Nu var det väl visserligen inte riktigt så kallt att vinterjackan behövdes men jag hatar verkligen att frysa, haha !
 
Jag jobbade 6-14 och direkt när jag slutade åkte jag och fikade med My på CR. Sen åkte vi till hennes stall och klappade på Platinas tjocka fölmage och unghästarna. 
När jag kom hem så dammsög jag Mercan och Tompa vinylglansade den så nu skiner den ! Det är bara en tvätt som saknas och det orkade vi inte med idag.
Nu ska vi bort till stallet för att ge hästarna kvällshöet och lägga på täcken. Inatt är sista natten dom får gå ute på ett tag för nu ska tydligen regnet komma. Ledsen min på det, jag älskar våren och vill helst inte ha ett regnavbrott.
Vi ska även passa på att skriva ut några papper hos mamma.
 
Ja vad ska man säga, mitt liv är väldigt tomt på häst just nu och det känns som jag skriver samma sak här på bloggen dag ut och dag in. Men vänta bara tills lilla fölis kommer, då blir det massa söta bäbisbilder 😊
 
 
 
 
Bild på Platina lånad från Myes.blogg.se !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0