Dagens skritt - Sunnie & Platina

Idag bestämde jag mig för att utrusta mig och Platina så att vi skulle klara blinningarna. Ett tunt flugtäcke för att inte få bett på länden och bogen brukar göra susen och även idag. Dessutom så blåste det lite så vi hade inte särskillt många kryp hos oss under tiden vi red, skönt.
 
Hon longerades inte innan jag satt upp idag men det gick kalas ändå ! Hon känns mjuk och smidig trots några års vila från ridning och är väldigt ambitiös. Lätt i handen och lyssnar jättebra för skänkeln. Sammanfattningsvis så kommer hon nog bli jätterolig att rida framöver !
 
 
 
 
 
 
Och så var hon tvungen att visa att hon faktiskt kan böja jättefint på nacken ;)
 
 
 
Sunnie skrittades också en stund, även hon med flugtäcke, och hon skötte sig lika bra som vanligt, fortfarande lika glad över att få komma ut och se något annat än hagen  !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0