Sista dagen

 
 
Hej på er !
 
Just i skrivande stund sitter jag i våran soffa och gör ingenting. Tompa grejar med min lillebrors dator och jag känner mig stressad. Antagligen för att semestern slutar idag, jag gillar inte alls den stressiga känslan.. 
 
Om en liten stund ska vi åka (eller cykla om jag orkar) till stallet. Sunnie ska skrittas och travas lite längre än igår och om det inte är för mycket blinningar så ska Platina aktiveras. Tompa pratar om att gymma hemma i mammas nya gym men jag vet inte. Som sagt så känner jag mig orolig inombords så jag vill nog bara hem efter stallet. Imorgon jobbar jag 6-14 och på kvällen ska jag hem till My för en "stallkväll", så det blir nog ändå en bra första dag efter semestern.
 
Jag har lagt bilder på tidsinställt till imorgon så kika in här då :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0