Hinderbana

När man var liten och gick i skolan kunde man springa 10-15 varv och känna att man klarade några till. Så är inte fallet nu som 24 år gammal, haha !
 
Ikväll har jag, Tompa, Skåning, DMJ och Tummen sprungit hinderbana i Alléhallen i Vara. Killarna tränar inför Tough Viking i April och jag kände att jag behövde lite träning.
Fy fan vad jobbigt det var ! Två varv och det kändes som mina lungor skulle sluta fungera. Att jag är superförkyld hjälper ju inte till direkt. Jag är så fruktansvärt otränad och skulle verkligen behöva jobba på det till tävlingsterminen 2016. Som det är nu så blir jag riktigt anfådd bara när jag hoppar en bana på ca 8 hinder.
 
Men kul var det ! Hinderbana var faktiskt en av mina favoritaktiviteter på idrotten. Fast jag lär ha en riktigt go träningsvärk imorgon..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0