Mållös !

Alltså vilken häst jag har ! Hon är helt otrolig !
 
Jag fick en superbra ridkänsla idag i ridhuset. Jag bara red, utan att överanalysera, känna efter och filma för att se hur det ser ut. Det gick bara så bra och jag ville aldrig sluta rida ! 
Mamma och Tompa som stog på marken höll också med om att det såg bättre ut idag. 
 
Snäll häst har jag i alla fall. En bit från stallet fick vi pinka på bilen (haha punka skulle det ju stå, damn you autocorrect !) så det var bara att lasta av i mörkret och leda henne hem. Sen 10 minuter senare lasta henne igen för att göra ett nytt försök. Idag gick hon på utan att tveka alla gånger så hon har nog slutat förknippa transporten med att bli stucken i alla fall.
Ni skulle förresten sett henne när hon märkte att vi kommit till ridhuset. Öronen spetsade och hon nästan sprang runt fyrkantspåret så att mamma hade svårt att hänga med, haha ! Där kan vi snacka lycklig häst. Mitt underbara hjärta <3
 
Jag berättar mer så fort jag har tid. Nu ska jag äta maaat ! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0