Morgon

Stallet är mockat och jag har ätit frukost. Nu ligger jag i sängen och kollar på Geordie Shore och fryser halvt ihjäl.
 
Vid lunch kommer veterinären för att ge Chilli sin andra vaccinationsspruta. Efter det är det dags för mig och My att inta Crossroad för ännu en lunchfika. Det känns som vi behöver mycket fika vid denna årstiden, det blir vårt bränsle för att orka igenom veckorna, hehe.
Jag tror tyvärr inte att jag orkar rida någon häst idag. Våran grusväg är dessutom isgata och jag fixar inte att ställa mig och brodda. Nej, det får bli morgondagens problem känner jag ! Idag ska jag bara försöka bli bra för imorgon är det jobb igen. 
 
 
 
Skitungen var snäll att släppa ut idag i alla fall :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0