Nyårsafton !!

Äntligen är nyårsafton 2015 här ! Jag har en känsla av att kvällen kommer bli grym. Hur kan det bli annat när jag ska umgås med våran underbara, skruvade familj, haha :)
 
Sunnie har en planerad vilodag idag. Hästarna kommer också få komma in lite tidigare innan alla fyrverkerier sätter igång. Dom har massa mat i boxarna och dom kommer få ha lampan tänd. Kanske att radion får stå på också, om jag hittar någon kanal som inte spelar upp fyrverkerier vid tolvslaget. Sunnie brukar inte vara så rädd av sig men Platina är rädd bara åskan går och jag tror att Chilli kommer hänga på henne. Så innan vi åker hem från kvällens firande så åker vi förbi stallet för att kolla så hästarna mår bra.
 
Nu har jag en massa att förbereda och det ska bli så kul !
Gott nytt år på er, om vi inte hörs mer under dagen <3
 
 
 
 
 
Jag och Sanna på nyår för några år sen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0