Önskelista 2015

Jag har näst intill redan fått alla mina julklappar (jag har ju en ovana att köpa saker till mig själv som tidig julklapp från andra) så jag har inte så mycket att se fram emot i julklappsväg på julafton. Men här har ni i alla fall en önskelista för syns skull:
 
 
 
Marinblå handskar från Roeckl.
 
 
 
Marinblå ridbyxor från Skara Hästsport. 
 
 
 
Vinröda ridbyxor från Kingsland.
 
 
 
Marinblått schabrak från John Whitaker. (Kommer vara så snyggt på Chilli ;))
 
 
 
Precis som alla andra år, ett par blå Freejump Soft up PRO.
 
 
 
En dunväst från Kingsland, denna färgen var ju lite snygg faktiskt. 
 
 
 
 
En marinblå kavaj. Har inte hittat någon speciell som jag verkligen fastnat för än men kanske en från Spooks eller Animo. Kavajen över är av modellen St. Claire och var både snygg och billig !
 
 
 
Bruna ridstövlar från Pioneer.
 
 
 
Stickad tröja från Kingsland.
 
 
 
Dressyrsadel till Sunnie. Jag struntar i märket så länge den har bra stöd och djupt säte ;)
 
 
Som ni vet så kan listan göras oändlig när det gäller oss hästtjejer. Så jag tror vi sätter punkt här !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0