Throwback Tuesday - Sweet Chilli E

Minns ni när min lilla kille var på fölvisning i somras ? Han skötte sig näst intill fläckfritt och charmade dom flesta, publik som domare !
 
Då var han fortfarande liten och söt. Nu börjar han komma in i den där "fula ankungen"-fasen där han har pytteliten hals och rumpa och långa ben men en stor kulmage. Okej, den är inte SÅ stor men ni fattar. Jag ska försöka ta kort på honom i helgen så ni får se hur han ser ut nu.
Det ska bli kul när han närmar sig treårssträcket och börjar se ut som en häst. Jag gissar på att han kommer bli en riktig snygging ;)
 
 


Jag är så himla glad att jag fick köpa denna lilla charmknutten av My och jag tror att vi kommer ha mycket roligt ihop i framtiden !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Sista uppställningsbilden... Bara massa ben!

2015-12-08 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0