Tisdag

Idag jobbade jag 7.15-16.15. Denna veckan känns plötsligt mycket längre bara för att jag hoppade in och jobbade igår. Jag är så nöjd med mina 4 dagars arbetsveckor och skulle inte ändra till heltid om jag inte absolut måste.
 
Idag har jag tänkt att Sunnie får vila. Jag slutar tidigt eller börjar sent resten av veckan, och även om jag tycker att det är jättemysigt att rida i mörkret under stjärnhimlen så föredrar jag ändå att rida i dagsljus.
Så nu ska jag in i stallet och mocka och sen hem till mamma för en snabbfika. Jag skulle egentligen inte ätit något socker (kakor, godis, glass) under veckodagarna denna veckan men bjuder mamma på dumlesnittar så kan jag bara inte tacka nej. Jag har valt fem sockerfria dagar för att jag har ätit så himla mycket onyttigt varje dag det sista, men en snitt ska jag nog kunna äta utan att sockersuget ska gå wild and crazy igen ;)
 
 
 
 
Mina fina <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0