Visste ni att..

Innan jag fick hem Vrianda på foder tidigt i våras så var jag och kollade på en annan häst som var intressant ?
 
Ja, en liten och lurvig 5årig (?) valack, drygt 150 cm i mankhöjd och korsning knabstruper/halvblod. 
Jag provred honom en gång, i närmare 20 minus i ett ridhus längre upp i landet. Jag blev lite småkär får jag erkänna, trots att han inte hade varit riden så länge och inte kommit på det där med egen framåtbjudning än. Men han hade potential och vi hade nog haft roligt ihop. I sista sekund dök dock min drömhäst Vrianda upp och henne kunde jag ju inte tacka nej till. Även om jag idag önskar att jag hade gjort det..
 
Tur var det väl på ett sätt att valacken aldrig kom till mitt stall i våras för då hade jag aldrig köpt Chilli !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0