What a difference a day make

God morgon !
Jag känner mig såå utvilad och till och med när jag vaknade till några gånger under natten så kände jag mig pigg. Skönt ! 
 
Idag är det alltså jobb igen, 8-16. Beroende på hur jag mår efter det så tänkte jag eventuellt åka med Sunnie till ridhuset. Hon har gått lugnt/inte gått alls hela denna veckan så vi behöver komma iväg och rida lite. 
 
Jag fick nyss reda på att DC har hittat en fodervärd och att han åker inom dom närmsta dagarna. Jättekul men samtidigt tråkigt, han var ju så charmig.
Det innebär i alla fall att jag kan lägga fokuset på mina andra hästar så nu kanske det kan bli lite ordning och reda i livet igen. Om jag får hålla mig frisk..
 
 
 
Platina.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0