Bra start på dagen

Hästarna fick komma ut lite senare imorse. Varför ? Jo, för att på väg till stallet fick jag punka.
 
 
 
Jag ska vara helt ärlig och säga att jag bröt ihop under några sekunder men sen var det bara att plocka fram den lilla minidomkraften som ligger i bilen och reservdäcket. Som tur var så var däcket helt funktionsdugligt och domkraften höll faktiskt.
 
 
 
Tur att detta inte hände igår när vi var på road trip med transporten i mörka skogar mitt ute i ingenstans och My skrämde upp oss med blodiga människor som skulle dyka upp helt plötsligt. Ibland så har jag faktiskt tur i oturen.
 
Tids nog så fick hästarna i alla fall komma ut och nu ska jag äta en snabb frukost innan jag börjar jobba kl 10. Have a nicer day than me !
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Aaa jag hade iaf inte klivit ur bilen igår isf! :P

2015-02-05 @ 22:32:27
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0