Busy Wednesday

Hallongrottorna blev supergoda och gästrummet är nu städat. Allt är färdigt till på fredag så det enda jag behöver göra är den sista städningen, vilket jag gör samma dag. 
 
Annica var förbi en stund förut och hälsade på Vera. Det är alltid lika roligt att prata med henne, alltid så positiv och glad ! 
Sen åkte vi full bil direkt från stallet till trollhättan för att handla och äta mat och nu kom jag och Tompa nyss hem.
 
Jag, smart som jag är, kom i panik på att Sunnie ska vaccineras ganska snart och när jag kollade upp det så ska hon vaccineras innan lördag. Så imorgon är det jag som ringer Vara veterinärstation och eftersom mamma ska passa på att ta hennes hundar samtidigt så kommer dom nog ut först på fredag. Sen är det dags för hovslagaren att komma ut snart också så det mesta inom hästväg blir avklarat den här månaden :)
 
 
 
Fina Vera !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0