Fina Vera

Jag hade egentligen inte tänkt rida Vera (Vrianda) idag då jag ville att hon skulle få landa lite först. Men hon hade en hel del energi över så jag bestämde mig ändå för att hon skulle få komma ut och se sig om en stund. Och jag tror att det var rätt val, hon var minst sagt pigg !
 
Ni får några bilder från idag, otroligt omatchade osv (värme går före snygghet) men Vera är snygg i alla fall :)
Förresten så kommer jag presentera henne lite närmare för er så fort jag hinner.
 
 
 
 
 
Efter kvällsmat hos Tompas mamma i Vara ska vi nu åka och ta in hästarna och sen somna framför Melodifestivalen. Riktigt panschisvarning men såå skönt med en lugn kväll !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Vadå omatchade?? Färgerna förutom som svarta skydden går ju i samma anda!? Haha... Sjukt snygga! Ska bli så kul å vara med å följa mer väg framåt! 😃❤️

Svar: Jag tänkte mer på typ fula gamla hjälmen med mössa under och ridstrumpor istället för stövlar/chaps 😂 Men tack My 😁 <3
Emelie Svensson

2015-02-07 @ 20:13:38
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0