Hästig förmiddag

Nu har jag precis kommit in i värmen och ska byta om för att åka med My till överby. Morgonen har varit full med häst (och höstväder, brrr !)
 
Vera joggades i skogen och efter ett skutt över en omkullfallen tall visade hon sin glädje genom ett luftsprång. Men jag satt kvar, 1-0 till mig ! 
Annars gick hon i en trevlig form i traven med ett lagom stöd på bettet och nosen mer framme. Jag hittar fler knappar för varje dag som går :)
Stallet blev inte riktigt klart, jag har en box och vatten och hösilage kvar men det sparar jag tills ikväll.
 
Nu agerade jag nyss fotograf på Mys dressyrträning. Mycket nyttigt att se och lyssna på även om jag bara står på marken än så länge. 
 
Nej, nu är jag sen. Vi hörs !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0