En grå lördag

Jag hatar såna här deppiga dagar. Särskilt när jag inte har en aning om varför jag är deppig. Allt känns bara konstigt och lite jobbigt, usch.
 
Nog om det så var Sunnie lika fin igår när jag red henne. Vi red några korta bitar trav och hon verkligen svävade fram ! Idag promenerade jag med henne i snöstormen och trots det så hade vi väldigt mysigt.
 
Gårkvällen började vi hos mamma och Johan med jättegod mat och dryck och stannade förbi Denny en sväng.
Ikväll ska vi (med mycket övertalning) gå på bio i Vara med ett härligt gäng. Jag är egentligen inte alls på humör men det kan kanske bli roligt ändå.
 
Hoppas ni får en rolig kväll så kikar jag in här imorgon igen !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0