Gårdagens ridning

Usch, det blev en sen natt igår igen..
Pappa var här med pizza på kvällen och stannade kvar en stund. Efter det åkte jag och Tompa in till Vara för lite garagehäng hos Denny och sen åkte vi vidare till flera olika ställen. Jag är verkligen för gammal för sånt där, haha !
 
Nu äter vi en sen frukost och ska sen åka och rida Tessie.
Igår var hon väldigt lugn och arbetade bra. Hon hade ett bra sug på bettet och kom fram med nosen till en stadig form i skritten och traven. Vi skrittade mest, travade lite grann och tog en galopp i varje. Jag tror vi kör ungefär samma upplägg idag, plus lite skänkelvikning i skritten.
 
Sunnie skrittade jag barbacka i den sista eftermiddagssolen. Hennes rygg är den bästa platsen att vara på !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0