Onsdagsmiddag med besök

Jag hann städa köket och badrummet riktigt grundligt, till min älskade gamla Spotifylista på högsta volym i högtalarna, innan jag fick ett välkommet break. Kentha kom för att äta kvällsmat med mig och Tompa och lika bra var väl det eftersom dammsugaren är full så jag kunde ändå inte dammsuga. Så resten får jag ta när vi köpt nya påsar. Jag fick ut min deppighet för stunden i alla fall så jag är nöjd !
 
Imorgon jobbar jag 10-17 och ska göra stallet och rida Sunnie innan och efter. Kvällen avslutar jag med min fina sambo och hemmalagade pannkakor. För en gång skull så kan jag säga att morgondagen känns rolig, trots jobb :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0