Produktiv söndag

Jag hinner inte med detta inlägg egentligen, Tompa ligger i sängen och väntar på att få sova. Men vart har denna söndag tagit vägen egentligen ? Det känns som om jag nyss gick upp. Det kanske är så det känns när man faktiskt gör något på dagarna ;)
 
Alla hästarna var fina att rida idag.
Sunnie var lite tittig emellanåt men jobbade på bra till slut och kändes väldigt fräsch.
Tessie var pigg och glad och såg även hon spöken några gånger så att jag fick testa min balans. Idag fick den godkänt, haha !
Sannie var lite fast i vänster mungipa och ville skjuta ut vänsterbogen till en början. Efter lite arbete i padocken så blev hon mjukare, fortfarande med lite mer stöd på vänster tygel än höger men betydligt bättre och jag fick en trevlig känsla.
Kul när det går så bra !
 
Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon jobbar jag 8-17 och sen blir det stallet igen.
 
 
 
 
Bilder fotade av My !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0