Ridning, biltvätt och hamburgare

Tessie var lika lugn och sansad som igår. Däremot så red jag henne på ett annat bett idag så vi kom inte till arbete lika långa stunder åt gången som vi gjorde igår. Men hon var ändå duktig, hon är en ambitiös häst som hela tiden vill vara sin ryttare till lags. Det märks verkligen inte att hon är 18 !
Under ridturen träffade vi dessutom på min hovslagare som bor granne med My. Trevlig prick det där !
 
Just nu sitter jag och latar mig medan Tompa tvättar bilen. Han har fått för sig att eventuellt byta bort Mercan mot ännu en Audi och då måste den ju vara snygg !
 
 
 
Strax åker vi vidare till mitt stall som ska mockas och om det finns ork så ska Sunnie promeneras. Imorgon har jag fullt upp så det vore skönt om hon fick sin vilodag då istället för idag. 
Resten av kvällen ska spenderas med min fina pojkvän och hemmagjorda hamburgare framför en bra film. Som tur är så jobbar han bara imorgon innan han är ledig en dag igen. Och den dagen ska vi göra ingenting och bara ägna åt varandra <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0