God morgon !

Jag hade absolut ingen tid över att blogga igår, hela dagen bara sprang iväg i full fart och innan jag visste ordet av så var kl 2 på natten och vi behövde sova.
 
Halva dagen igår spenderades i Vara för att springa ärenden och handla och fixa innan min och Tompas roadtrip. Nu ska det mesta vara klart men när vi väl kommer utomlands så har vi väl glömt hälften ändå, haha !
 
Jag red Tessie igår, vilket kommer upp i ett eget inlägg strax, och på kvällen så åkte jag och Tompa hem till Evelin och Pelle och åt god mat och spelade spel, jättekul !
 
Idag blir motsatsen till igår, det enda vi hade planerat var att polera klart transporten men det ska hällregna hela dagen så vi får se hur det blir med det. Bilen måste i alla fall städas ur innan resan.
Jag vill väldigt gärna hinna longera Platina och träna med Chilli innann vi åker också så vi får nog utmana regnet.
Hur ser er lördag ut, har ni en bra dag framför er ? :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0