Härlig fredag

God morgon ! 
 
Jag vaknade första gången 7.40 och tänkte: "Nehe, jag ska inte alls vakna nu !" och somnade om till 8.20. Inte så stor tidsskillnad men att vakna innan kl 8 på semestern när jag inte ska göra något särskillt vägrar jag, haha !
 
Nu ska jag äta frukost och vakna till lite innan jag åker till AS. My åker utomlands idag vilket innnebär att jag ska rida Tessie åt henne denna veckan. 
Om jag hinner så passar jag på att rida Turbo när jag ändå är där. 
 
Hovslagaren ska komma någon gång under dagen också, någon exakt tid har jag tyvärr inte så jag får hålla mig här omkring ifall han dyker upp helt plötsligt. Jag ska också plocka i ordning här hos mamma eftersom vi sover våran sista natt här inatt. Så skönt, sen ska vi få komma hem till vårt egna hem igen !
 
Kvällen avslutas med garagemek i hopp om att få Imprezan lite mer förberedd inför ombesiktningen. Vi har inte alla delar men vi kan börja i alla fall.
En ganska lagom fredag om ni frågar mig !
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

varit förbi med en gott å blandad påse som ligger i skåpet 😁

2015-07-17 @ 10:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0