När regnet öser ner

utanför fönstret timme efter timme och jag vet att jag har en frusen fölunge i hagen att passa upp på så gör det lite ont i magen. Inte för att jag måste passa upp på honom, det hade jag kunnat göra 24 timmar om dygnet utan problem. Nej, min mage värker för att det inte är rimligt att åka till stallet och släppa in och ut hästarna tio gånger om dagen för att Chilli ska få torka upp emellanåt. Jag hatar sommaren i Sverige..
 
Idag är i alla fall dagen jag och Tompa börjar vår road trip. Vi ska till Tyskland för att gå på nöjespark och handla och vi kommer nog hem på onsdag.
Och just idag har jag och Tompa dessutom vart tillsammans i 7 år. 7 år, det känns som vi hållt ihop längre ! Jag är väldigt glad för dom åren och jag hoppas att vi får många fler år ihop <3 
 
Synd att regnet förstör mitt humör totalt ! Det känns sådär att åka ifrån hästarna, trots hästvakt..
 
 
 
Jag älskar dig hjärtat <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig också min ängel <3 <3 <3

2015-07-26 @ 12:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0