Bilder från midsommarafton

Hej på er !
 
Hade ni en bra midsommarafton igår ? Min var riktigt rolig med en massa lekar och härliga människor. Det är så kul när vi kan samlas och alla är på bra humör och med på allt ! Förutom ett svullet ben efter fotbollen så mår jag dessutom bra idag, det känns skönt.
Gårdagen startade inget vidare men jag lyckades vända den till det bättre. Däremot så har jag legat vaken halva natten så jag känner mig halvt död nu.
 
Jag tänkte bjuda på några bilder från igår:
 
 
 
 
 
Kameran monterades för att kunna filma fotbollen.
 
 
Äta kex och sen vissla. 
 
 
Irländsk julafton med ringkastning och dricksvep.
 
 
Pennan i flaskan
 
 
 
Senare under kvällen var det vissa som blev lite sömniga.
 
 
Idag är det ännu lite oklart vad som händer. Antingen åker jag och Tompa till Lysekilscruisingen och möter upp några vänner och åker med i deras jänk. Eller så stannar vi hemma och har en lugn kväll för oss själva. Just nu lutar det åt Lysekil, jag älskar kusten på midsommar ! Men först, sova någon timme så jag kan fungera, haha !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0