En vanlig onsdag

Idag har det regnat mer än halva dagen och det har inte vart särskillt varmt i luften heller. Därför kom hästarna in redan när jag slutade jobbet vid 16. 
Mamma ledde Chilli och Platina in för första gången då vi kom på att hon och Johan ju behöver vara "barnvakt" på fredag och ta insläppet på kvällen (om det nu inte blir soligt, då går hästarna ute på natten). Det gick kanon och jag hade väl inte förväntat mig något annat heller. Hon löser det mesta min mamma och har ju dessutom ganska många hästår i ryggen.
 
Chilli var väldigt blöt och kall när han kom in så han blev torkad så torr det gick och fick sen traska runt såhär i stallgången under tiden jag mockade:
 
 
Det ska vänjas i tid ! Fast än så länge är det inte mycket som skrämmer eller förbryllar min lilla prins. Kliar i tänderna gör det också ;) 
 
Efter stallet firade vi min lillebror med tacos och marängtårta innan vi åkte till Vara och handlade. Nu kan midsommar komma !
 
 
Fast inte ens regnet har vart varmare idag..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0