God morgon onsdag

Känslan av att ha sovit bra nästan hela natten och vakna innan klockan ringer och vara på bra humör ! Varför kan inte alla dagar vara så ? Underbart !
 
Fast jag tror att jag vet anledningen till mitt glada humör. Jag ska nämligen rida ikväll och inte vilken häst som helst utan Evelins fina Sannie. Jag har inte ridit henne sen i vintras så det ska bli väldigt kul att få känna på henne igen. Evelin har gjort ett jättebra jobb med henne ! 
 
Nu ska jag göra i ordning mig för jobb (detta är tidsinställt och kommer upp när jag är på jobbet) och tagga för ridning hela dagen.
My hänger med ikväll och fotar och fixar även fikat. Jag älskar att mina vänner alltid är lika fikasugna som jag, haha !
 
 
 
Evelin och Sannie.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0