Hakuna Matata

Jag ska inte säga att allt känns bättre idag men vissa dagar får jag bara blunda och låtsas som att det regnar, annars går jag under av allt negativt tillslut.
 
Jag är ganska bra på att fokusera på allt dåligt i mitt liv istället för att tänka på allt bra jag faktiskt har. Därför tänkte jag skriva ner några positiva delar i mitt liv här:
Jag har en underbar liten fölunge i stallet som kommer bli talangfull, sanna mina ord ! Min bästa vän är visserligen skadad men hon är fortfarande i livet och det är huvudsaken.
Jag har en underbar pojkvän och fina vänner som alltid finns där, även om jag puttar bort dom med jämna mellanrum. Gud förbjude att jag skulle berätta vad jag egentligen känner liksom. 
Jag och min pojkvän bor i ett jättemysigt hyreshus och äger 2 snygga bilar och en stor hästtransport. 
 
Ni får gärna göra likadant i kommentarsfältet, skriv vad som är positivt i ert liv just nu ! Ibland kan man behöva få ner det i text för att verkligen inse allt bra man faktiskt har i sitt liv :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Du SKAAAA berätta hur du känner... ska ja plocka fram dressyrspöt!? ;) <3

Svar: Haha nej det klarar jag mig utan 😂 <3
Emelie Svensson

2015-06-30 @ 22:35:19
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0