Kort om dagen

Planeringsdag på jobbet. Efter det hann jag städa lite hemma innan Tompa kom hem och vi åt kvällsmat.
Sen en cykeltur till stallet där jag sadlade och tränsade Platina och så gick vi en promenad med henne och Chilli. Sunnie blir väldigt ledsen när hon får gå själv i hagen och det skär så hemskt i hjärtat att lämna henne där ensam. Men om jag någonsin ska kunna rida Platina (eller Chilli med för den delen) framöver så är det lika bra att Sunnie vänjer sig vid att gå själv redan nu.
 
En cykeltur hem och några situps och nu är jag redo för sängen.
God natt !
 
 
 
Hihi, ser ni dom söta ringarna runt hans ögon och hur mörk han har blivit runt mulen ? Nu börjar hans riktiga päls kika fram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0