Ledig tisdag

Hej mina vänner !
 
Det är tisdag idag och det är min lediga tisdag dessutom. Jag kände i helgen att jag var på väg att bli sjuk och det har inte släppt än så jag tar det ganska lugnt idag.
 
Imorse var jag och besiktade Imprezan som fick med sig fyra 2or hem. Det allvarligaste var ABSen och där vet vi vart felet sitter så det blir inte så meckigt att laga. Annars var det några trasiga damasker (inte benskydd, benskydd finns inte på bilen ! Fast man skulle nästan kunna säga att dom fungerar som benskydd på bilen i och för sig, hmm..) trasigt backspegelglas och en trasig nummerplåtsbelysning. Faktiskt helt godkänt och billigare att laga än vad vi trodde det skulle bli. 
 
Resten av dagen har jag vart hemma. Jag har ätit ostbågar till lunch, fixat naglarna samtidigt som jag har stoppat in Riesen i munnen och kollat på SATC. Åå jag har faktiskt städat här hemma också, så dagen har inte vart helt oproduktiv. När Tompa kommer hem ska vi dessutom göra klart det sista grovjobbet på vindskjulet så att hästarna kan gå in där. Så underbart att slippa tänka på det sen.
Hästarna ska få sin havre och sina dagliga pussar. Blir vi klara i tid ska Chilli träna på att ledas i grimma.
 
Bara en helt vanlig tisdag. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0