Sannie 24/6

I onsdags fick jag låna Evelins fina Sannie och rida en sväng i padocken. Det var roligt att komma upp på hästryggen igen men också otroligt jobbigt. Det är sjukt vad fort man tappar muskler och kondition alltså ! Man ser tydligt i bildspelet vart jag börjar bli trött någonstans, haha !
 
Sannie är en sån häst som behöver en ganska lång framridning för att komma igång. I början kan hon kännas lite stel och stum men på slutet mjuknar hon fint ! Tyvärr så avslutade jag ridpasset ungefär när hon släppte efter men hon hade vilat några dagar och jag kände att jag inte ville pressa henne för hårt. (Och så kan det vara så att jag inte orkade riktigt heller, hehe..)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0