Stenaracet i Skara

Alltså, att det kan vara så kul att kolla på race ? Idag var det dock inte jättemånga roliga bilar med, antagligen på grund av att Gatebil är denna helgen, men visst är det kul ändå !
 
 
 
Kooz var där och visade upp sin senast byggda bil, inspirerad av Robocop !
 
 
 
Dessutom fick jag och Tompa se ett race från Kong Lee som kör min drömbil, en Evo III. Tyvärr började det regna och hela racet fick avbrytas så det blev bara ett race och nu får vi antagligen vänta ett år till nästa gång igen, snyft ! Sicken bilnörd jag kan vara ;)
 
Nu har vi precis tagit in hästarna så nu kan det passa på att regna så mycket det vill inatt så vi kan få sol igen. Jag och Tompa ska mysa ner oss i soffan med lördagsgodis och nu när det regnar så får man tända ljus, även på sommaren.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0