Vindskjulet påbörjat

Vad vi kämpade med vindskjulet igår kväll ! Jag grävde som en tok och Tompa började plocka isär vindskjulet i bitar. Vi har myyycket jobb kvar, och jag som trodde att vi skulle hunnit klart igår, haha knappast ! Jaja, det är bara att kämpa vidare, det måste bli klart innan blinningarna kommer så hästarna har någonstans att kunna skydda sig.
Jag lyckades dessutom överanstränga min handled vid allt grävande igår så idag är jag lindad och tycker synd om mig själv. 
 
Nu ska jag mocka stallet så att hästarna kan sova inne inatt när det regnar. Sen ska jag och Tompa på kalas för hans bror kl 14.
Kl 17 är det race i Skara, det ska bli riktigt kul och det brukar vara roliga bilar som är med. Sen blir det förhoppningsvis en lugn kväll hemma. Det kan behövas efter en intensiv period.
Hoppas ni får en bra lördag så hörs vi under dagen !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0