En underbar ledig tisdag

Jag har haft en sån härlig ledig dag idag ! Vädret har vart underbart och jag har umgåtts med fina människor.
 
Lunch med tjejerna hemma hos Evelin eftersom vårat vanliga fik var stängt idag. Ledsen min på det, men vi gör alltid det bästa av situationen !
Hemma hos Evelin blev det bestämt att Louise plötsligt skulle få hem spekulanter på hennes fina irländare som är till salu så vi åkte vidare till hennes stall. Eftersom jag var den enda som var ridklädd så blev det jag som fick visa henne, jätteroligt då det är en väldigt trevlig häst att rida. Synd att kontot är tomt och att stallet är fullt, annars hade hon fått komma hem till mig :)
Ridfilm från dagen finns på Evelins blogg, adifferentlife.bloggplatsen.se.
(Värdelöst att det inte går att länka adresser när man mobilbloggar för övrigt..)
 
När vi var färdiga där så åkte jag och My till mitt stall och slog på Veras tappsko. Tack igen My ! 
Jag gjorde stallet och red Vera innan jag åkte hem och mötte upp Tompa, som faktiskt var hemma i mänsklig tid idag.
Nu har vi precis hämtat hö och tagit in hästarna för kvällen och ska laga mat med Kentha. En snabb dusch och sen ska jag sova tidigt. Imorgon jobbar jag 6-14 och åker direkt till stallet när jag slutat. Äta, sova, jobba, stallet och sen går allt på repeat känns det som. Det kanske är bäst så, då slipper tankarna hamna på fel håll.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0