Shopping, ridning och middag

Lördag idag. Vädret har vart alldeles underbart och jag har gått utan jacka hela dagen !
 
Jag, Tompa och Anders började våran dag med äggfrukost innan vi åkte till Alingsås. Vi shoppade loss på Stadium Outlet och lite grann på Hööks. Bland annat en brun huva att matcha till ett av mina tävlingsschabrak. Jag kan knappt vänta till första tävlingen med Vera, det ska bli så kul !
 
På eftermiddagen åkte vi till stallet och Tompa började koppla ljud under tiden jag red bort Vera till padocken. Vi red ett väldigt kort pass men det var skönt att rida innanför staket, det var länge sen. Vera tyckte också att det var kanonkul och passade på att bocka lite, haha !
 
 
 
 
 
Nu har vi precis vart hos Tompas mamma och ätit middag med hans syskon och ska åka förbi stallet och ta in hästarna på vägen hem. Resten av kvällen ska spenderas i soffan och jag ska njuta av varje sekund.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0