Hur svårt ska det vara att klämma ut ett föl ?

Ja Platina, du är ju redo, vad väntar du på egentligen ?
 
Inget föl inatt heller alltså, trots mycket aktivitet i boxen igår kväll. Jag själv blir snart galen av all spänning och sömnlöshet. Vi har nu fölvakat under nätterna i drygt en vecka och det börjar kännas..
 
Idag är det riktigt skitväder med regn och blåst här hos oss och det ska det vara hela dagen näst intill. Därför passar jag och Tompa på att vila upp oss lite under dagen innan vi fortsätter med buskarna i trädgården ikväll. Det tar en halv evighet att klippa dom där buskarna men vi har tre kvar så det är bara att kämpa på.
 
Nej vi har inte något särskillt planerat idag så en fölunge hade vart lägligt. Hör du det, Platina ?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Platina

Äntligen får jag den uppmärksamhet jag som ståtligt sto förtjänar. Håll dig vaken inatt igen! Kanske....
Kanske inte.... ;-D

2015-05-07 @ 17:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0