Konfirmation och fölmage

Nu har vi precis kommit hem från min kusins konfirmation i Vara. På vägen hem stannade vi i Mys stall och klappade på Platinas tjockismage.
Alltså, att hon inte spricker snart, hon är ju gigantisk ! Det verkar dock som att vi får vänta på att få träffa fölet ett tag till..
 
Nu var tanken att vi skulle ta igen våra missade sovtimmar med en timmes sömn men vi måste tydligen ut på fler ärrenden. Åh, jag vill ju bara sova ! Jag kan knappt knåpa ihop ett inlägg för att mitt huvud är så grötigt. Jaja, sova kan jag väl göra när jag är död.
 
 
 
 
 
Min fina Thomas <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så otroligt vacker <3 <3 <3

Svar: Tack hjärtat <3 du är väldigt snygg ;)
Emelie Svensson

2015-05-04 @ 09:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0