Monday, Y U no Friday ?

Hej på er !
 
Usch vilken tråkig måndag alltså ! Jobbet har gått segt och har vart krävande. När jag kom hem vid 16.30 och verkligen såg hur huset såg ut (har vart iväg så mycket det sista så har inte hunnit reflektera över det) så var jag helt enkelt tvungen att röja lite här hemma. Nu ser det mycket trevligare ut och jag själv uppehåller mig vilandes i sängen. Jag hade hoppats på lite ensamtid med min sambo men han håller på med annat.
Ja, ni hör ju ? Ingen direkt skön måndag här inte..
Tur att jag ska till stallet senare och får träffa mina hjärtan i alla fall !
 
Imorgon jobbar jag 6-14 och ska hämta ut paket och fixa lite efter det. Fy, jag gillar inte att tycka att livet är långtråkigt ! Fast man måste ha såna dagar också, annars märker man ju inte av alla awesoma dagar.
Kan jag försöka inbilla mig i alla fall..
 
 
 
True !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0