Morgon med Chilli

Nu har jag och Tompa precis kommit hem från Mys stall. 
Platina och Chilli (har inte kommit på något bättre smeknamn än så det är vad han kallas just nu) fick vara ute i hagen en stund och idag sprang dom mer än igår. Chilli tyckte det var lajbans att springa runt med mamma, tills vi skulle ta in dom och han hellre ville springa själv. Det såg ut som han tänkte "jag är faktiskt världsvan nu mamma, jag springer ett varv själv herrrrååå !" haha ! Sötnöt <3
 
Jag mockade deras box och mockade även ut allt ur boxen bredvid som dom står i under tiden jag mockar. Det är bra med lite underlagsskillnad och hårt underlag rätar dessutom ut kotorna snabbare. När vi åkte så var han väldigt trött av den lilla stunden ute och la sig och vilade. I eftermiddag är det dags för ännu en tur ut i hagen.
 
Nu ska jag vila en stund då vi kom hem ganska sent igår och sen kommer det upp lite bilder på Chilli och Platina :)
 
 
 
Igår i hagen, andra gången ute.
 
 
Två trötta fölvakare, någon timme efter Chilli föddes, haha !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0