Rubrik

Inga fölbilder än, tyvärr, men det har vart och är fullt upp just nu.
 
Hagen ska byggas om innan Platina och fölis kommer hem och även vårt korta lilla staket här hemma ska vi byta ut. Det är dagens nöjen som avslutas med eventuellt bilbyte och en bilträff om vi orkar pallra oss dit och om det inte regnar.
 
Igår borstade jag både Sunnie och Pyret supernoga. Dom friserades och pysslades om ordentligt så nu ser dom ut som två tävlingshästar (förutom Sunnies man som jag inte vågade mig på då hon var lite otålig).
Jag fick också dammsugit Audin så den är lite fräsch igen. 
 
Idag vid utsläppet så blev Chilli ledd i grimma och grimskaft för första gången. Han tyckte såklart att det var lite konstigt men gjorde det ändå väldigt bra ! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0