Snart är den här !

Nu är det spännande, nu är det nära !
 
My ringde precis och berättade att Platinas mjölk är vit. Andra år hon har fölat så handlar det bara om timmar från det att mjölkens färg ändrats från klibbigt gul till vit. Förhoppningsvis är det samma i år !
 
Tror ni att jag är förväntansfull eller ? Jag kan inte sitta still här hemma, min fölunge är på väg ! 
Tacka gudarna för kameran som lugnar mina nerver lite, haha !
 
Och så hoppas jag nu på ett stoföl. Fast det kvittar ju egentligen vad det blir så länge det är friskt och mår bra.
Oturligt nog så ska jag jobba på restaurangen hela dagen imorgon så om fölungen kommer ikväll så kommer ni få se en Audi som går fort från Bjertorp till Mys stall vid slutdags runt 17 ;)
 
Jag uppdaterar er mer under kvällen !
 
 
 
Snyggpappan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0